Hamstrar köpes & säljes

(I) Planerad kull, hamster

2018-08-08 13:16 #0 av: Kex!

I September/ Oktober planerar jag på att ta min första kull. Just nu kollar jag runt för att hitta intresse.  

Jag finns i Västerbotten, Umeå. 

Föräldrarna till ungarna kommer vara: 

Castor (Sobel Lh) 

Lilith (Mörk normalfärgad Kh satin) 

Förväntade färger: Normalfärgad (Mörk Normalfärgad?)  

Eventuella färger: Sobel, Creme  

Härlag/ teckningar: Långhår, korthår, Satin, Umb  

Båda föräldrarna är från uppfödare och har stamtavla. Jag planerar själv på att snart försöka bli medlem i SHF och ska då om möjligt lyckas fixa stamtavlor därifrån till ungarna sen. Om jag ej lyckas fixa stamtavlor från SHF kommer jag göra dem själv.  

Min hemsida finner ni om ni går in på min profil. Lyckas ej länka den.

OBS! Det står på min hemsida men jag skriver det även här. Alla bilder och texter på min hemsida tillhör inte mig. Om någon vill att jag ska ta bort någon text  eller bild som ej är min så gör jag självklart det. 

Anmäl
2018-08-08 13:30 #1 av: Avah

Du får fortfarande inte använda bilder från google utan tillåtelse

Anmäl
2018-08-08 14:06 #2 av: Kex!

Ok, jag försöker att hålla mig ifrån texter och bilder som ej tillhör mig men det var ett tag sedan jag gjorde hemsidan så det kan fortfarande finnas bilder som ej tillhör mig. En del texter jag skriver är extremt lik andras osv. Och med alla bilder som ej är mina står det inte heller att de tillhör mig tvärtom så står det överallt på min hemsida att en del bilder och texter ej tillhör mig utan deras respektive ägare och att jag tar bort dem om någon tar illa upp eller helt enkelt inte vill att jag ska använda dem :) Om du har några fler synpunkter angående min hemsida får du gärna kontakta mig via den eller på pm då jag vill i kommentarerna här kunna se intresse för den planerade kullen.

Anmäl
2018-08-08 21:46 #3 av: Kex!

Bilder på hanen och honan 

Anmäl
2018-08-08 21:48 #4 av: Avah

Trodde Lilith var liten...

Anmäl
2018-08-08 21:49 #5 av: Kex!

#4 hur menar du? 

Anmäl
2018-08-08 21:50 #6 av: Avah

#5 Har Lilith växt så mycket? Varför svarar du inte på pm?

Anmäl
2018-08-08 21:50 #7 av: Avah

#5 Har Lilith växt så mycket? Varför svarar du inte på pm?

Anmäl
2018-08-08 21:55 #8 av: Kex!

#6 Ja Lilith har växt så mycket och väger nu mera 111 gram. Jag har missat dina pm och jag skulle uppskatta att du skriver i pm nu då jag vill håla det här inlägget till vad jag den är skapad för :) 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.