Hundar köpes & säljes

(K) grand danois omplacering

2018-07-05 15:49 #0 av: nickiee

hej . jag är en hund älskare . å idag förlorade jag min älskade grand danois hane endast lite över 7 år p g a fick magomvridning .å det är såååååå stor saknad för tyst här hemma å jag letar nu med ljus å lyckta efter en ny grandis hane jag kan inte va utan hund .

söker  efter en som är runt 8 mån å upp till 2 år å priset är ej högt då det är en omplacerings hund .  som behöver omplaceras den ska va glad å pigg å frisk  å van med  katt ock ska va rumsren å kunna lämnas ensam nån tim utan å stå å skälla inne .

den kommer å va med mej på min odlingslott  så fort man kan va där på våren å sen ända in så långt det går på hösten, å även gå i skogen å plocka  bär å svamp  sen får vi va hemma å mysa å ha det gott å vänta in nästa vår .

håller tummarna att jag hittar nån fort .hoppas hoppas .

skriv pm här inne .

ha en bra dag alla pysslare .  

kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Anmäl
2018-07-08 23:03 #1 av: koppargaller

Kontakta rasklubben, ibland finns det förmedling av omplaceringar, brukar vara på samma sida som valpförmedlingen.

Anmäl
2018-07-09 10:23 #2 av: nickiee

jag vet detta håller koll

ha en bra dag alla pysslare .  

kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.