2018-05-01 16:11 #0 av: Miramy5

Hej! Den 1a Maj föddes en liten kull guldhamsterbebbar här hemma, den efterlängtade blom-kullen!:)
De kommer att funka i avel/utställning/sällskap. De är leveransklara runt den 7de Juni.
Båda föräldrarna har full stam, och har fått pris för päls och temperament, vilket är målet med denna kull!
Båda föräldrarna är riktiga mystroll och pälsen är otroligt fin och mjuk, de är även bra i storlek.
Mamman är offwhite LH Dominant spot.
Pappan är silvermink LH satin.
(De är på bilden ovanför)

Bebisarna kommer att vara hanterade sedan 2 veckors ålder, alltså helt handtama vid hämtning, jag försöker även att vänja dom vid nya ställen innan du hämtar din lille vän, så att han/hon inte är lika rädd vid flytt:)
Färgerna som beräknas är vit, creme, Silversobel, mink och ev silvermink(andra färger kan också förekomma) , alla blir långhår, några dominant spot och satin.
Du kommer att få följa med på ungarnas uppväxt tills att du hämtar din nya familjemedlem om så önskas:) Självklart har ungarna stamtavla!
När du valt en unge (vid två v ålder) betalar du deposition på 200kr för att bekräfta tingningen.
Du kan gå in på http://miramy-dvarg-och-guldhamsteruppfodning.webnode.se/ för att läsa mer om hamstrarna här hemma och även köp villkor och mina villkor som uppfödare. Om du ska åka bort någon gång har jag även smådjurshotel där du kan lämna din lille vän medans du reser bort!
Jag vill att du berättar lite om vad för hem du har att erbjuda en liten hamster då jag är väldigt noga med vart den hamnar!
Berätta gärna även vilket kön/färg/teckning du önskar.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller är intresserad av en liten kompis!:)
Mvh
Mira