Djurannonser iFokus

Djurannonser

Etikett06-om-ifokus
Läst 2229 ggr
Loveradio
8

Måste skälla lite...

Ja, jag måste skälla lite på er som inte skriver var djuren/sakerna ni säljer finns i era annonser! Oerhört irriterande. Ska man behöva fråga hela tiden? Eller möjligtvis gissa var ni bor? Skärpning.

Det underlättar oerhört mycket om ni skriver var ni bor i annonserna. Så slipper man fråga, slipper grubbla, slipper irritera sig över detta.

Jag förstår att vissa glömmer, men tänk på detta när ni annonserar.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

• Redigerat 2026-08-25 11:05 av Zvintos
Loveradio
0

Puttar upp denna då jag ser nya annonser som trots mitt inlägg inte skriver var de bor.

Lojs
0

En annan sak som är bra är ju tydliga rubriker, hade du döpt ditt inlägg till kanske "Skriv VAR!", så kanske "rätt personer" hade gått in och läst.

När jag ser din rubrik här så tänker jag direkt att du är arg på några som säljer djur här, på att djur säljs för lättvindigt eller kanske på att gamla annonser inte tas bort… Och om jag då är här för att lägga in en annons så går jag kanske inte in och läser, då jag inte tror att ämnet rör mig.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Loveradio
0

Ja, då får gärna nån Medarbetare ändra rubriken.

[trollskogen]
0

Ja vart o pris vill man ju alltid veta.

Inlägget är låst för nya kommentarer