Annons:
Läst 276 ggr
Cosmonautens
2023-01-27, 14:43

(O) Campbells dvärghamster

Som uppfödare blir det snabbt ändrade planer och fullt hus, därför har jag lite Campbells med stamtavla tillgängliga för omplacering (endast till sällskap). De har som skrivet stamtavla inkl. registrering i SHS, glukostestade, klor klippta, livslångt stöd, övergångsfoder, tips och råd via min hemsida.

Ruby Lou (albino)
otroligt söt isbjörn, många upplever att röda ögon är obehagliga - men ”döm inte hunden efter håret”. Ruby är ca 7 månader och letar efter ett sällskapshem, hon är social, snäll och en stor favorit hos mig. Jag hoppas att någon charmas av Ruby och har ett hem att erbjuda. Har testat henne att sätta ihop med en unge, men verkar föredra att bo ensam. 250kr

Meriel (opal), Naegella (blue) och Venice (blue)
Venice är mamma till Meriel och Naegella, trion fungerar bra ihop och myser gärna i en hög. De är sociala och schyssta, väldigt matglada. Döttrarna är fortfarande ungar, planen var att behålla till avel men det blev ändrande planer. 800kr

Gia (black) och Krusfrö (black)
Gia är mamma till Krusfrö, de är både sociala, aktiva och väldigt söta. Älskar hjulet och Krusfrö tackar inte nej till att hoppa upp i handen. 250kr

Lyrei (lilac fawn)
När hon blev könsmogen var systern inte kul till sällskap, så ett singelliv är passande. Gullig liten sak som tycker om att springa runt och utforska! 400kr

Småttingarna finns i Stockholm, transporthjälp brukar gå att lösa. Vid frågor får ni gärna kontakta mig här eller via min hemsida (via min profil).

Annons:
Cosmonautens
2023-01-30, 11:31

Ruby Lou, Gia och Krusfrö sålda:)

Upp till toppen
Annons: