Annons:
Läst 1209 ggr
Kiyona
2017-08-18 22:23

E: Hundpassning/Dogwalker

Erbjuder tjänster i hundpassning/Dogwalking av hundar, stora som små.

Utformar promenader / aktiviteter utefter önskemål/behov och varierar mental&fysisk stimulans i uppdrag, trickträning,"aktiva promenader" där omgivande terräng tas till bruk i olika övningar och utmaningar.

Erbjuder och formar tillfälle för tillfälle med olika övningar, uppdrag och diverse verktyg såsom att få bära klövjeväska under promenaden och för högaktiva hundar kan en tur med cykeln med eller utan draghjälp alla nämnda och så mycket mer där till läggs till utefter hunden i fråga och var tillfälle formas så att var hund skall få en känsla av att få vara delaktig och uppleva sin existens som meningsfull och tillfreds med livet här och nu.

Alla promenader/aktiviteter från det ena tillfället till det andra avslutas steg för steg som en "cool down". Stretching om det behövs och hunden lämnas med målsättning att de alltid skall vara avslappnad, lugn & tillfreds.

En avslappnad hund som fått utlopp för sin energi, fysiskt&psykiskt i roliga och utmanande arbetsuppgifter & övningar är en lycklig hund. 
Därför står lugn, avslappnad och tillfreds med tillvaron som mål och avslut för var promenadtillfälle.

Tidigare erfarenheter som hundägare av två egna hundar. Alltid haft hundar och djur av alla slag. 
Drivit ett hunddagis & agerat hjälpande hand med hundar vars ägare önskar hjälp med det där med, allmän lydnad / förstå&träna bort oönskade beteenden / vägledning & rådgivning för att få bot för oönskade beteenden & inspiration till aktiviteter/övningar för den lyckliga hunden. 
Mött många olika hundar under dagistiderna och fick mig stora portioner erfarenhet & inspiration i nytänkande kring olika övningar m.m för att lämpa hunden, individen ifråga. 
Aktivt tränat trick & allmän lydnad med inte bara hundarna utan har även tricktränat & tävlat i agility & kaninhoppning med samtliga djur i mitt liv. (Kanin, råtta,hund)

Nu blev det visst mycket text. Men åsido finner du nu att alla intressanta kort ligger på bordet. 
Har du fler frågor, funderingar eller är intresserad av mina tjänster så ring/smsa mig på 0768824983. Svarar jag inte så skicka iväg ett sms så ringer jag upp!

Kontakt: 
Andrea 0768824983

Tack på förhand. Hoppas vi hörs!!// Andrea

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Annons:
Upp till toppen
Annons: