Tillbehör köpes & säljes

(S)Kaninhinder med bommar

2017-01-29 16:17 #0 av: Kiyona

nder säljes med bommar till paketpris.

MolnHindret - special beställda från hinderfixaren med tillhörande bommar. Maxad svår men man behöver ju inte sätta alla bommar om man tävlar lägre klasser. Nypris 2500kr

Vattengrav. Klass lätt. Håller tätt. Nypris: 450kr

Samt diverse bommar ingår I paketpriset. En 16st ungefär.

Hinder med bommar Säljes ihop för 2000kr....MEN
Nedsatt pris till 1700kr vid snabb&smidig affär!

Finns för avhämtning I grimeton någon mil utanför Varberg.
Men utkörning går möjligtvis att anordna in till tätorten i Varberg , falkenberg och andra platser att mötas på i närområdet mot bensinpeng.

Några frågor eller funderingar? Tveka inte att höra av er.

Mvh//Andrea

0721922424

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat!

Mvh//Andrea

Anmäl
2017-01-29 16:18 #1 av: Kiyona

Vattengraven

Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat!

Mvh//Andrea

Anmäl
2017-01-29 16:18 #2 av: Kiyona

Bommarna

Mvh//Andrea

Anmäl
2017-02-06 17:41 #3 av: Kiyona

Är inte omöjlig så där finns genuint intresse för enstaka hinder med eller Iran bommar dock tillhörande bommar följer med oavsett.
Är du intrrsserad av något specifikt och inte hela paketet?

Hör då av er så skall vi nog kunna finna en lösning som passar oss båda. Och ett förmånligt pris även om paketerbjudandet försvinner I samma stund som det blev separata affärer hinderna emellan tvivlar jag inte oå att vi skall kunna få det så priset passar oss båda med plånboken I behåll.

0721922424 smsa heist säg vad det gäller sä hör jag av mig. Ange tid Om du vill att jag ringer när det passar dig bäst.

Mvh//Andrea

Anmäl
2017-02-11 13:51 #4 av: Kiyona

Sänkt pris!

Allt för 1150kr!
Snabb affär : 1100kr

Mvh//Andrea

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.