Annons:
Etikett07-off-topic
Läst 1009 ggr
[JollyJustin]
10/28/13, 5:37 PM

OT- STORM

SE UPP ALLIHOPA!
I svealand o götaland kommer en storm idag, en stor storm som heter Simone.
Den är väldigt farlig. Måga byggnades har rasat o kaniner har dött för att träd rasat på burarna. Gå inte ut med hundarna eler släpp ut katterna, De kan DÖ!
Var inomhus, int ei nån bild eller husvagn.
Om din hund måste kissa så är den nog tvungen att göra det inne!
Gå inte ut för att vara coola eller flyga, detta är allvarligt!
Det är verkligen kolmörkt ute så man ser inte stormen inomhus. (här iaf)
Det är klass 3-varning
Alla ni med kaniner, ta in dom NU!

Hoppas ni klarar er

Annons:
Frida B
10/28/13, 6:20 PM
#1

Men herregud man kan gå ut och kissa hunden, så farligt är det inte. Du verkar ta detta mycket alvarligare än vad det är, visst är den farlig ich man ska hålla sig inne men den är inte så farlig som du beskriver det. Man kan beskriva den som en till Gudrun.

Nej det är inte klass 3 varning överallt. Det är på vissa platser. Dessutom kommer stormen över södra sverige också, och upp mot VG och halland.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

linn8
10/28/13, 6:21 PM
#2

Jag rastade hunden alldeles nyss och det gick bra. Fast jag blev blöt in på kroppen;P

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Sugar Mist
10/28/13, 6:22 PM
#3

Väx upp

-

[JollyJustin]
10/28/13, 6:22 PM
#4

I issa ställem är det faligt, nyeheterna säger själv attt man ska vara inne.

Om du vill att din hund dör är det synd, men du kanske inte bor på ett s¨nt ställe

Sugar Mist
10/28/13, 6:24 PM
#5

#4 Jag rastade båda mina hundar nyss och jag bor i ett klass 3 område och vet du? Jag lever, mina hundar också :p

-

linn8
10/28/13, 6:24 PM
#6

#4 ingen vill väll att sin hund ska dö!? Hunden lider om den inte får gå ut och kissa lite.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
Frida B
10/28/13, 6:27 PM
#7

#4 asså detta är löjligt, det är djurplågeri att inte låta sin hund kissa. Många hundar kan hålla sig i ett dygn för att dom vet att man kissar ute, och då kan dom få problem med blåsan.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[JollyJustin]
10/28/13, 6:37 PM
#8

Åhhh!!! Detta är inte kul!

Ja men där det är farligt, hunden är tvungen inomhus ifall det var farligt på det stället!!!

Varje tråd jag gör, denna hgjor, de jag för att jag bryr mig!

Men visst. Hatkommentarer, ja tack verkligen, Dt gör mig glad!

Usch vad tråkigt det är.

Frida B
10/28/13, 6:41 PM
#9

#8 nej, för det är djurplågeri att låta hunden hålla sig så länge. Och du får ta det som du vill, men du behöver inte skrämma upp andra för det.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[JollyJustin]
10/28/13, 6:42 PM
#10

Om de var stor storm o hunden  kunde flyga iväg, så kan de inte kissa

[dvärghamster Uppfödning]
10/28/13, 6:45 PM
#11

Jag låser tråden för att TS tror att det är världens största storm som kommer och överdriver det hela!

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: