Annons:
Etikett06-om-ifokus
Läst 2834 ggr
[ErikP]1
2013-05-28 12:24

Ny Sajtvärd Och medarbetare!

Hej! 

Jag har blivit den nya sajtvärden här på Djurannonser iFokus. Kommer bli spännande och roligt att vara här.

Lite om mig själv: Bor Norr om Stockholm med min familj och är snart 38 år. Jag älskar djur och har haft många sedan jag var liten. Hund, katt, kanin, marsvin gerbiler, råttor och fiskar samt fåglar. Just nu har jag bara 1 hund och fiskar men tänker även skaffa en liten katt. Det har varit så spännande att ha  djuren men sorgligt när dom avlider. Jag har fött upp kaniner och Gerbiler endast och det var krävande men inte så jobbigt. 

Nu ska jag inte prata så mycket, men hoppas att ni kommer trivas och att jag kommer bli en bra Sajtvärd!

ifall ni undrar något så kan ni skicka ett PM!

MVH Erik

Medarbetare:

Ny Medarbetare - Wille_Wille

Avatar för wille_wille

Hej!

Wille heter jag och har precis blivit Medarbetare härGlad

Jag är 14 år, bor en bit utanför Örebro och har ett stort intresse för djur, för tillfället har jag höns, fiskar, hund och kaniner.

Jag bor här tillsammans med min mamma, pappa och två systrar och djuren, utöver djuren jag har så har min ena syster en hamster också.

Vi föder upp en del kycklingar, jag försöker få lite yngel från fiskarna (dock utan större framgångGalen) och mellerundskaninuppfödning är på G, fattas bara en hane och att vi ska få genbank.

Om det är något ni undrar över så släng gärna iväg ett PMGlad

Hälsningar Wille

Medarbetarehöns och djurannonser

Ny Medarbetare - Anoki

Avatar för Anoki

Hej!

Har precis blivit Medarbetare är på Djurannonser iFokus. Hoppas kunna bidra en hel del för att hålla sajten så aktiv och fräsch som möjligt.

Jag heter Mathilda och är 15 år. Har ett brett djurintresse. Driver en kaninuppfödning så har en hel del erfarenhet av köpes/säljes. Bor även på en gård så har en hel del lantbrukdjur samt 5 akvarium, 2 marsvin, 2 katter, 3 hundar, 3 afrikanska jättesnäckor, ödla, groda.. Ja jag är fast Skämtar

Undrar ni något så är det bara att skicka iväg ett PM, svarar så fort jag kan. Glad

// Mathilda, Medarbetare på Djurannonser iFokus
Melodys Lejon och Harar

Ny Medarbetare - Swadika

Avatar för Swadika

Mitt namn är Sandra, jag är 19 år och bor i Norrköping. Jag har i hela mitt liv alltid haft djur, allt ifrån fiskar, råttor och marsvin till katter och hundar.

Jag har för tillfället två hundar, en blandras mellan Bichon frisé och lhasa apso på 9 år och en Chihuahua valp på snart 5 månader. I höst börjar min kamp om att en dag kunna bli lärare.

Jag hoppas kunna bidra till sajten och ser fram emot att hjälpa till :)

//Swadika - Sandra

Ny Medarbetare här!

[Avatar för Fridaakesson

](http://djurannonser.ifokus.se/users/4d7122beb9cb4620e903b139-fridaakesson "Visa personlig sida för Fridaakesson")

=============================================================================================================================================================================================================================================================================================

Frida heter jag och är ny Medarbetare här.

Är 22 år gammal tjej som bor ute på landet tillsammans med min sambo och våra djur: 1 hund, 2 katter, 5 kaniner, 6 marsvin & fiskar.
Haft djur hela livet, fick min första katt när jag var 3 år gammal. Genom åren har det blivit lite olika djur, både för min egen del och inom familjen.

Mina intressen är såklart djuren men även att fotografera är ett stort intresse. Har en Nikon D3100 som jag haft några få månader nu.
Studerar till förskollärare på högskola.
Gillar att lyssna på musik, lite blandat men främst rock. Älskar dessutom leopardmönster & zebramönster Skämtar

Bloggar även den del. Bloggar och hemsida finns i min signatur för den som är intresserad Glad

Det var lite om mig Skrattar

===============================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================

Annons:
MoaL
2013-05-28 12:26
#1

Lycka till! 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[ErikP]1
2013-05-28 12:27
#2

#1 Tack!

Stephanie
2013-05-28 12:30
#3

En Åkersbergabo! 😃

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[ErikP]1
2013-05-28 12:33
#4

#3 Inte så många man ser som bor i Åkersberga😃

Stephanie
2013-05-28 12:37
#5

#4 Nä, rätt sällan det. Lär väl bli ännu mindre efter allt som händer där dessutom, haha… 😛 Men det känns rätt sorgligt att ha flyttat därifrån faktiskt.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[ErikP]1
2013-05-28 12:43
#6

#5 Haha, Precis.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Elin-Li
2013-05-30 22:56
#8

#3 åkersbergabo här med;) Jag jobbar på nyöppnade arken zoo

// Elin-li, 

Denna kommentar har tagits bort.
[ErikP]1
2013-05-30 22:57
#10

#8 Roligt! Konstigt att jag aldrig ha sett dig därinne. Är där ca 1 gång i veckan

Elin-Li
2013-05-30 22:58
#11

#8 Det är mest mamma som jobbar;) Men jag jobbar imorgon :P

// Elin-li, 

[ErikP]1
2013-05-30 23:00
#12

Henne har jag nog träffat :)

Elin-Li
2013-05-30 23:00
#13

det tvivlar jag inte på då hon jobbar alla vardagar utom onsdagar och så jobbar hon typ varannan helg;)

// Elin-li, 

Annons:
[ErikP]1
2013-05-30 23:03
#14

Sedan är det ju en man som jobbar där?

Elin-Li
2013-05-30 23:04
#15

Det är min pappa:)

// Elin-li, 

[ErikP]1
2013-05-30 23:04
#16

Tänkte väll det :)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: